collaan.blogg.se

Don´t wish for it!

Det första inlägget!

Kategori: Allmänt, Dagbok, Träning och Hälsa

Ja då var man här igen....jag har haft 1 blogg innan för ca 3 år sen, men jag märkte då efter ett tag att jag inte hade något speciellt att skriva om. Den här gången startar jag en blogg för en speciell anledning. För snart 1 år sedan så började jag min resa mot en bättre och hälsosammare livsstil, jag har kommit en bra bit men har ändå långt kvar. I början av min resa gick jag på diet och jag tänkte 100 % på vad jag åt och hur mycket jag åt och jag vägde mig även varje vecka, jag åt mindre än vad jag gjorde av med och på detta så HATADE jag min kropp och ja jag mådde inte alls bra när jag körde på den taktiken.Men det enda jag brydde mig om var att få så snabba resultat som möjligt. I maj nu iår så kände jag att ja jag måste börja leva på ett annat sätt och sen den dagen har jag inte vägt mig, jag äter det jag vill fast med måtta, jag har börjat älska min kropp och mina former och jag bryr mig inte om hur lång tid det hela kommer ta! jag ska njuta av denna resa för jag kommer tillslut komma dit jag vill!!
 
Haha jaa detta vart ett långt första inlägg men viktigt att anledningen bakom denna blogg kom ut! så ja here we go!!
Kommentera inlägget här: