collaan.blogg.se

Don´t wish for it!

Från morgontrött till morgonpigg

Kategori: Allmänt, Träning och Hälsa

Idag är jag ledig från jobbet men även på mina lediga så brukar jag gå upp klockan 9 för att köra morgon cardio innan frukost. En sådan start på dagen är något jag vant mig vid och verkligen gillar! Men idag så gjorde jag något som jag är väldigt bra på och det är att stänga av mitt alarm i sömnen -.- så vaknade istället 11:10 av att mamma kom in och att vakna så sent är inget för mig längre! Känns som att dagen är borta och jag blir stressad med att hinna med allt osv. För 6 månader sedan hade jag skrattat om någon sa till mig " Cornelia det kommer bli en vana för dig att gå upp 9 när du är ledig" så att jag till och med gillar det nu är bara ett bevis på att träningen förändrar en person på många sätt! :)

Kommentera inlägget här: